give me a break

usch vilken morgon, usch vilket humör, usch vilket utseende
uch jag måste plugga. det här är en usch dag!
vaknade imorse och mitt face sved som satan så på med alla
sorters oparfymerade krämer och på med kläder för att sen
fara till skolan. så det är no makeup och håret i en boll..

sliten dag. men jag är sliten och sönder srtessad, vet inte vad jag stressar
över men det har varit alla dessa fuking provet under dom här veckorna
det känns som ett halleluja moment att kunna säga att kl 10.25 gör jag
prov i spanska och det är mitt sista prov, absolut sista.

om 4 dagar sitter jag nog hemma och hoppar upp och ner för om en typ
halvtimme sitter vi i bilen på väg mot kallax. bort härifrån. från alla jävla
falska spelande människor. happis kan under dom två veckorna ta och
fundera på att sluta va så jävla falskt och sen när vi kommer tillbaka så är
det slut på sånt. ni förstår vad jag menar ?

skriver nu utan nån helst anledning till att skriva för jag vill driva bort tiden och
slippa plugga men under dom här två veckorna har jag faktist lärt mig att det inte
funkar så. nej man måste ta tag i saker, även fast det kan bli för mycket ibland
min hjärna behöver en paus. men det får den om några timmar.
ska nog springa upp till svenskan och hämta uppgifter och sen plugga.
nångång i helgen får jag skriva min uppsats om klimatzooner som ska vara inne innan
vi far. men det är nog inte så jobbigt, bara jag slipper plugga. fyfan.


ja ni ser ju själva .. hahaha phootobooth <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0