hej fran thai

sitter nu igen pa hotellet och finns ingen inne att skriva med
sa jag passar pa att halsa via bloggen som vanligt istl.
har ar klockan nu kvart over 9 pa kvallen och vi har just atit
middag. ska vall ta en ol pa balkongen innan vi gar och lagger
oss i varsin anda av sangen som har typ over 2 meter !!
och laser edward!! han ar varan drog. sara borjade till och med
grata idag. hah. ja imorgon ar det varan sista dag har.  det ar ratt bra
eftersom jag ar ratt less pa att ta det lungt. hatar det lugna, nog for jag
och sara har bestamt att vi inte ska tanka pa natt annat ann hur gammla
folk tror att vi ar nu under dom har tva veckorna. och det ar ratt king.
men jag langar till phiphi. till party natterna pa stranden. till lite hall igang
ett plus ar aven att fa krama om min alskade syster i overmorgon. puss pa henne.

na idag har vi stekt pa stranden,. atit godlunch och varit vid poolen. sen last lite
och sprungit pa en stig till 7 eleven. imorgon kommer det nog se ut lika dagen.
horde att ni hade det sma kallt dar. 22 minus ? ja har har vi det 43 grader i skuggan.

bara for info.
men jag alskar er alla. vad ni ann tror ;D
nu ska jag overtala sara att ta en ol ! hejda :D

Kommentarer
Postat av: JEnny

ta med värmen hit, tack! :)

2010-03-17 @ 16:13:43
URL: http://jennymaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0