hot and cold

hemma nu, sitter ner äntligen känns det som!
och morgon dagen kommer inte heller bli lugnare,
iallafall så for jag till station efter skolan. hem fort vid 5 tiden
med olof. fixade mig och åkte tillbaka till station och satt där
började worka klockan halv 7 och slutade för ett tag sen.

imorgon är det torsdag. och först ska jag till skolan och har prov
07.30. helt förstörd eftersom jag vanligtvis inte enns vaknat vid den tiden!
men det är smällar man får ta när man inte kan nått.. skämt kan allt!
men iallafall så magen kurrar och jag ska snart hoppa i duschen.
stakars mamma som fick ta emot mina aggretioner nyss. yes jag
kan bli riktigt arg när folk påminner mig om att plugga fast jag suttit
och gjort det och jag känner mig as stressad över provet.

men ialalfall, efter provet är det svefi och sånt skit med skolan sen vid 2
är det ut med skotern maybe och efter det är det tschool klockan 7.
självklart ska jag dit och kolla när några av mina clasmates sjunger och
lever rövare. hoppas fortfarande på en v.i.p plats !

nej nu ska jag ta tag i mitt liv och slänga mig i duschen
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0