i will not stay here forever

tröttare änn någonsin ligger jag nu i min säng för att in ta
natten och se vad morgon dagen har att bjuda på. för jag
har fan inga planer. det känns ganska skumigt. men ändå
skönt, jag kan för första gången på år och dar säga att jag
inte har nått inplanerat för morgon dagen. asså skönt !

kvällen var helt ok. lite ont i magen och trött men dansade av
smärtan och tröttheten (som sedan lyckades krypa sig tillbaka)
och pratade med roligt folk.

känner att jag vill här i från men vet att jag inte kommer lämna landet
föränn i maj (förutom finland då) men det är inte så länge kvar för snart
är det ju endå april så. måste påminna mig själv när det är 1 april.
för det är fan helvettes dagen här hemma. min far som är lite speciell
ägnar hela dagen och då menar jag verkligen hela dagen åt att försöka lura
folk. och han klurar på saken flera dagar så hans blåsningar är otroligt bra!
så man får akta sig lite vad man ska tro på den dagen.

-jo jag har en plan för imorgon. hämta min väska som jag glömde på station
och den hade choklad i sig och läkerol. tur det annars hade jag rullat ut ur huset


bara jag som älskar taxfree godis ?
-det smakar sådär. taxfree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0