kiss from thailand.

sitter pa kohlanta nu , vi bor jatte nara vattnet och jag
var skit grinig nar vi kom hit for jag trodde vi bodde ute i
ode marken. men det gjorde vi inte.
OM man gick pa en STIG och fortsatte pa en till STIG sa kom
man till 7 eleven! hahaha. ja sara och jag hittade till slut!

men det ar mysigt har. familje stalle.
pa fredag aker vi till phiphi och bor dar till sondag
och dar pa hotellet vi ska bo ar det inte tillatet att bo
om man ar under 10. sa jag tror det ar ett fest hotell!
tungt king, mer fest !

i aonang festade vi roven av oss men tom annie och naom typ..
hhahaha dom var king pa sweet bar. luna bar var ocksa bra men
inte som sweet bar. man blev sa full. vi sov 6 timmar pa tva natter :D

sa i natt sov vi 10 timmar. haha
nej nu dra,
ha det bast i happis.
Jag alskar er, och ni vet om det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0