lista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? nejnej.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Det har jag.
3. Vad åt du senast? kindetägg choklad
4. Har du fått någon komplimang idag? läste just på fb att min syster skrev att jag var bäst !
5. Har du varit med i en rättegång? Nej
6. Är du polare med grannarna?haha vissa är jag väll men vissa har lite tjaffs.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår antar jag.
9. Har du haft en stalker? tror jag inte.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? jodå, tror det .. kanske inte alls ;)
11. Hur bra är din syn? jo inge fel med den.
12. Var är dina syskon just nu? min syster är i australien
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?hm.. vet inte
14. Vem ringde dig senast? sara
15. Vilken tid gick du upp i morse? 06.00
16. Vad ska du göra i helgen? helgen är just slut och har redan planer. fre;film lör;hkb
17. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg? jag kommer sent så du kan gå på lektion
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? haha vet inte.
19. Vad finns i din bakficka? inget ..
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? hm.. hade just somnat
22. Vad ska du göra efter det här?
kolla filmen på olofs mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0