phiphi. MIN SYSTER!

chacha.
sitter nu pa phiphi och vi kom hit igar.
gick till poolen sen kakade i vantan pa hanna
var sa javla nervos. helt sjukt och sen horde jag
nan skrika bakom mig sa var det hon och fan klart
jag borjade lipa. satt vid deras bungalow typ skit
lange och bara pratade. mot kvallen for vi och kakade
och sen var det beach party. det var king sara var
full like a kastrull . haha sa sot!

idag sa har vi hyrt en bat och farit ut. badat och snorklat
kollat pa apor och ja gjort sant. sen kakade vi och gick
till poolen. ikvall ar jag ganaksa taggad pa party igen.
galler bara att overtala morsan. hon tycker det har blivit
lite for mycket nu pa sista tiden. hehe..

imorgon aker vi till phuket. ska bo i karon och efter det sa
aker vi hem och ar hemma vid 3 tiden pa onsdag sa ni kan
ju sitta pa station sa jag far krama om er.

men jag langtar inte. spec inte till flyget. men ah skit samma
haha. men vi har kul. whats happends in thailand stays i thailand ;)

puss pa er alskilingggggar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0