skolan

sitter i fiket nu. ensam tänkte sitta här med bettan och dom
men dom försvann och jag har inte orken att gå på lektion när
allt är upp och ner. varför händer allt det här nu ?
känns som jag inte känner nån. men hoppas allt blir bra, hoppas
på det för inte bara min utan också för mina närmastes skull.

men iallafall var på engelska lektion och fick nästan igenting gjort.
så nu sa jag till olof att jag har tandläkare. så hon fick säga det.
min hjärna hänger inte med. den borde det för jag har missat för mycket
fy på mig, fy på sättet jag beter mig nu för tiden. borde sköta skolan

ikväll händer ingenting. men på onsdag .. nån som vill komma med till luleå ?
måste fylla på min vår garderob.

hejdå





betty är bäst, I LOVE HER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0