somebody who loves me...

inte 1, inte 2, inte 3, inte 4, utan 5 flikar har jag uppe och på alla
står det; finska kriget. men det knäppa är allt det står olika på alla
så jag vet inte hur jag ska löse det här, livet hade varit sååå mycket
enklare utan krig. tänk vad vi sluppit lära oss !

och alla olika språk, tänk om alla pratat samma språk. det är ju typ 90%
av världens befolkning som kan engelska så varför kan vi inte bestämma
oss för att bara prata engelska, så slipper jag läsa spanska.

eller alla revolutioner. nej klagar nu eftersom jag har 2 prov och 1 redovisning imån
kvällen var bra. trevligt folk, men nu är jag hungrig så ska nog sova, alla andra har
minsann sovmorgon imån. men lina är så king att hon ska till skolan och sätta sig
i fiket och plugga. hur duktigt är inte det, om jag får fråga ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0