all the crazy shit i did tonight

those would be the best memories

ojoj, skrev ett inlägg imorse men det kom inte upp.
iallafall så har jag haft en fin och mysig söndag med
många och då menar jag många skratt.

började med att jag for till station och käkade tacos för
att änn en gång fira ante. efter det bar det av mot lagrotta
för att sedan sätta iväg mot dennis för att se film men vi kom
inte dit utan han slängde ut oss ur bilen för vi inte kunde.. sköta
oss. så vi gick, samtidigt som vi skrattade som fan. dumt nog
satte vi oss utanför dennis men insåg att han inte skulle komma
och öppna dörren så vi gick mot station och började skicka mms
där vi satt och grät på bilderna och hotade med självmord. det funkade
inte så olli kom med en basket boll så vi spelade basket och sen
blev det så kallt så jag och betty for ut och åkte med olle och kenny
och dom andra for hem, sen lefta bettan också och jag drog också hem.

det var min söndag , fin va ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0