and we are gone

damm sugaren surrar på i högsta hugg nu. och det finns en
anldening till att min mamma springer runt i hela huset och
fixar. hennes mamma är på väg, min mormor är på väg och
kan ju medela att det är tur att jag lämnar fastigheten när hon
stiger in för vi går inte ihop. jag älskar henne det gör jag men
det känns som när morfar dog, dog en del av henne också.
jag saknar ju henne !

men nu har jag inte tid att prata om den människan som trycker
ner min när hon har chansen. nej jag ska prata om vad jag gjorde
nyss. jo jag var och käkade godmat på frasses, en hamburare
och strips med lite smältost till det. hur låter inte det ?
olof blev du sugen ?

men nu har jag inte tid för om en halvtimme far vi med taxin så det
gäller att packa det sista, svära över att jag aldrig kommer hitta mina
leggins och tacka mamma för pengarna en sista gång. hon är underbar
men ha det så bra och som jag brukar säga; oole konola! inga skandaler
och om det lyckas bli nån så smsa mig !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-12 @ 18:52:12
Postat av: Emma

Hur mår du ???:) Är i hpda till måndag..

2010-05-12 @ 23:38:02
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0