ett sista liiitet inlägg.

vilket liv jag har 3dje inlägget på bara några timmar.
men ville bara skiva ett litet till för jag har tråkigt.
har typ missupfattat. vi skulle checka in halv 1 men
båten gick först klockan 2 så nu får vi sitta här i några
hundra år och vänta. jag blir ledsen!

dom andra sitter i ett bord och spelar kort och jag och sara nöter
datorer här och sånt. jobbigt databeroende man är men det är ju
självklart i dagens samhälle så vi skyller på det.
vi har varit och rest i snart 24 timmar så jag kommer sova gott i natt
det kan jag lova er. iallafall på tåget var det jätte mycket fyllon asså
det riktigt stank sprit över allt. har slösat jätte mycket pengar på att spela
var så jävla nära att vinna sen förlora jag så ville jag testa om det gick igen

nu börjar sara ränsa mina kvitton så jag måste se till att hon inte läser dom
för jag skäms smått. i´m a shopaholic. haha öh visste ni att det finns 2 kokkola
i finland. brist på fantasi när det gäller namn eller vad ? men nu ska jag sluta babbla
för jag vet hur ointressant det här är för er. men jag tvingar ingen att läsa heller!

ska skicka länken till mamma nu så hon kan gå in och läsa så säger
welcome welcome.

SHIT SARA HITTA MIN FUSKLAPP TILL MATTE PROVET MÅSTE DRA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0