feeling the moment

idag när jag gick hem med mina fina vän på andra sidan luren
börja jag tänka lite poetiskt, men det är fan sant. man ska leva
i nuet, man ska ta vara på den stunden. tänk det man upplever
upplever man bara en gång för chansen att uppleva exakt samma
sak två gånger existerar inte. så tänk om en gång, tänk på alla
vänner ni har nu. alla har en stämpel om ni förstår, som dom
jag umgås med vi har en av alla, smarta, crazy, glada, negativ
positiv, snälla, osv.. och jag älskar dom alla på sitt eget sätt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-12 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0