HLVETS JVLA SKIT !

jag kokar jag dör, ilandsproblemen har flödat den här dagen
för mig och sara som har gett varnadra panik.
tex;

s- vad ska du ha för jacka
l-min vanliga
s-vet inte om jag orkar ha min kappa för den är så varm
l-tänk på att det kommer regna imorgon
s-FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

sen har det även kommit upp
vad ska du ha för skor
vad ska du ha för väska
vad ska du ha på dig ?

låter fjolligt min det är sånt där. kaos
och bara för att bidra till kaoset har jag inte hittat ett enda par leggins. nån
jävel går runt här i världen och snor min leggins. fan vad arg jag är.

äh kommer säkert ett inlägg senare, har inte tid med sånt här nu jävlar
ska jag och äta på frasses . HAISTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0