hoooh säger jag bara !!

gårdagen, och denna dagen kan jag bara använda ett ord för. KING!
igår när jag försvann hemifrån för att jobba på ännu ett disco så blev
det andra bullar, sebbe ville fara ut och festa så jag fick lära mig den
där dj saken och ställa mig där. som tur var kom folk då och då och
agerade som hjälp för jag fattade inte riktigt det där med att hitta rätt
skivor, för det fanns inga låtar alls. men det löste sig!
efter det åkte jag och bettz med sara och dennis till seskis drack kaffe
sen for s och d och jag och bettz popade popcorn, kollade how i meet your
mother och sov.

vaknade imorse av bettz ljuva ton när hon sjöng godmorgon godmorgon
klockan 10.20. halv död steg jag upp och fortsatte halv sova i soffan under
en filt tills min kära vän tvingade mig i duschen och då vaknade jag och
så kom sara dennis majso och markus vi for till kiskoen och käkade för
det öppnade igen idag ju. king som fan förutom den besvikelsen att jag
inte fick dressing på stripsen som jag beställde. men skit samma haha!

sen for vi till bettz, kaffe och film till vid 2 tiden och då körde dom oss till
e4 och så for vi mot kalix. kom på iden att under dom 2 timmarna vi skulle
vara där när vi kom fram innan bion skulle vi gå till gallerian men ack nej
det stängde just den tiden bussen kom så vi kom på iden men vafan vi drar
till bowlingen så bettan kunde spela på maskinerna. men nej det öppnade
samtigt som bion började. så vi gick mot stället (förutom alla blomaffärer)
som hade öppet. coop där hängde vi som två lodisar i 50 minuter innan
vi satte oss på en bänk utanför bion och blev interljuvade av nån konsitg gubbe
som frågade vad jag tyckte var viktigt inför valet. jag fattade ingeting och sa
att jag tyckte samma sem betz, lättast så. sen var det movie time och den var inte
dålig så skit i tidningarna, fimen var bra ! sen for vi till bussstation, väntade på bussen
och sen hoppade min kompis av vid seskis så jag åkte ensam sista biten men som
tur var möttes jag av mina andra kompisar och vi for till en finsk lekpart. åh va nice
jag älskar dom där lekparkerna. sen bar det av mot vuono för att grilla grillimakkara
med fina ketsuppen och sen körde sara och dennis hem mig och så sa sara samma
sak som varie gång; jag ringer imorgon. haha det blir alltid så, så gulligt nej nu
ska jag sluta skriva ni blir väll yra av alla bokstäver. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0