i´m on the boat !

tack mamma you are the best i know. puss.

sitter på datan nu här på båten, som inte börjat gå ännu. hittade internet
här. alla dricker öl, vi dricker cola och har det mys. det är kokhett här i tallin
men det klagar vi inte på. svetten rinner. igår hade vi det jätte mys och gick
runt och chillade åt pan pizza på en ute restaurang, filmade in klipp och fotade
senare på kvällen satt vi på balkongen och pratade om allt och alla. sen läste
vi och sen somnade vi, lite väl sent kanske för vi vaknade inte av väckarklockan
imorse så som tur var kom satu och väckte oss.

idag kommer vi spendera dagen i helsingfors och förhoppningsvid fara på tivoli.
och sen ska jag väll kolla runt. har aldrig varit i den townen. är jätte glad över
min väska som jag köpte och en annan frän grej och en tröja och sånt där vackert
priserna här var inte sådär WOW som jag trodde, som sverige typ. det är det som dom
gör själv som är billigt men väskor hade dom gott om. tur för mig ;)

nej nu ska jag fortsätta suga på mitt sugrör och dricka cola och sen ska båten glida
då ska vigå ut och kika lite. sen är det taxfree ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0