i will never stop

jag uppskatar mina vänner, all thats matter is the one who care for you, right?

iallafall så sitter jag nu på en svenska lektion och lyssnar på p1, tankar för dagen
av nån muhamed. måste skriva ett referat på den också. men måste ändå göra en
till på bob hansson typ. herregud men jag blev glad idag, lika glad som jag blev när
jag för ett år sedan fick reda på att jag klarade matten. så glad blev jag när jag fick
veta att jag klarade matten idag. säger som min lärare; det trode jag inte men gratulerar
haha han hade då inte höga förväntningar på mig men so what i´m still a rockstar.

engelskan klarade jag också, har inte ett enda ig nå mer efter ha tagit tag i idrotten också.
skönt att jag börjar komma i ordning, lite väl sent då sommarlovet bara är några veckor bort.

idag, ska växthus effekten göras och det ska nog pluggas lite till olika grejer men annars är jag
tom på planer så det är bara att höra av sig. har en halv kopp kaffe jag glömt att dricka.
och nu är den kall, börjar gråta snart nej jag ska inte gråta jag ska inte tänka på gråtfilmen
vi såg på för nån dag sen. haha sara och olof, ni får faktist skärpa er nu ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0