if you don´t mean it, don´t say it

skumig dag i skolan, slutade ganska sent men det gick bra.
for till station. och begav mig till frasses med mackan och majso
för att inta årets första mjukglass. for sen till station och mamma
hämtade mig därifrån for hem och packade ner alla saker i väskan
och for och tränade. spinning yes. fick duscha där för skyndade iväg
mot sj för work. bakade lite och spelade badminton inomhus.
yes det var marta fritt idag. måste bara medela er om en sak, idag när
jag satt på frasses så plingade i min mobil ; ditt packet har kommit!
lyckalyckalycka. så kvällen har jag spenderat med mina larsgöran
och bara  tagit hand om honom. nej fan vad jag skumar nu. så ska nog
sova ja det blir bäst så. men vi hörs imorgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0