jag har tråkigt

44 FRÅGOR
1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? ja
3. Hur mår du just NU? fina fisken!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? @
5. Berätta om din senaste dröm? nej tack ! xD
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? haha nej !
7. Vad vill du ha just nu? moneymoneymoney, ja och så sommar då !
8. Har du räknat till 1000 någon gång? inte vad jag kan komma ihåg.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? suger ?
10. Använder du smileys? jag skulle dö utan smilies
11. Har du träffat någon kändis? yes !
12. Gillar du keso? vetinte..
13. Vilken låt hade du sist i huvud senast? kaj han heter kaj, rajrajrajraj!
14. Hur många länder har du besökt? hm.. vetinte
15. Är dina föräldrar stränga? nej det tycker jag inte
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? JA
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? höm nej
18. Brukar du hyra film? sometimes kanske
19. Var kommer du vara på Lördag? på fest.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? hahanej
22. Vad åt du till lunch? hm.. åt nog ingen lunch vaknade så sent
23. Har du lockigt hår? nej, kanske lite vågit
24. När grät du senast? ingen aning.
25. Har du gått in i en vägg någon gång ? både gått och sprungit
26. Favoritårstid? sommar
27. Vem höll du senast i handen? pass.
28. Sover du med TVn på? nej
29. Tycker du att du är gammal? nej jag är en sn0rung3
30. Är du mörkrädd? nej
31. Gillar du ditt liv just nu? jodå, skolan skulle kunna gå bättre
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? jja
33. Har du bra syn? jaa
34. Var är dina föräldrar just nu? pappa ligger och fiser i soffan, mamma skär korv i köket.
35. Vad har du på dig just nu? lackleggins, linne och kofta
36. Vad var det senaste du köpte? ramlösa, och popcorn
37. Hatar du mer än 3 personer? nej
38. Använder du sushipinnar? ne
40. Äger du ett vapen? jadå, du ska se mitt vapenskåp!
41. Gillar du ditt hår? saknar mitt blonda. måste bara vänja mig!
42. Gillar du dig själv? jodå, jag är king
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma
44. Hur ofta använder du MSN? varie dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0