skärp er!

ligger i sängen nu och känner mig , arg jag är fan arg.
visst om folk vill skämta med mig kalla mig osmart, korkad
dum i huvudet. visst om det är såna jag vet skämtar en allt
har en gräns och det känns som jag börjar få ganska nog snart.
nu menar jag inte att alla måste sluta skämta med mig om att
jag är osmart eller nått sånt. men det räcker med att ni säger det
en gång på en halv timme inte en gång per minut eller hur ?

lovar att jag inte bara pratar för mig själv nu, men det värkar som
alla andra bara håller käften. säger inte emot, men alvarligt så känns
det som jag är tillbaka på grankulle skolan årskurs 2 och killarna
springer runt och drar tjejerna i håret och skricker elaka saker medans
tjejerna skriver lappar till varnadra om hur korkad den andra är.

nej nu känns det som jag fick det jag ville sagt. men väx upp för fan!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Lugn nu Klaine, bli inte syyr fifan!

2010-05-12 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0