time is pasing by

var just på väg att smälla igen locket på datan så kom jag på
vad jag ville göra, jo jag ville skriva några rader här.

har ni nångång varit inne i en "fas" i livet där ni känner att ni bara
gör samma sak, hela tiden asså aldrig hittar på nått nytt. i´m there
okej jag har varit det ett tag. men iallafall så nu har jag tagit tag i det
med promenader. ensam eller med nån bra människa, spelar ingen roll.
for iallafall ut och promenerade med olof idag. jätte mysigt och vi pratade
om massa saker. speciellt minnen som vi delar en hel del. när jag såg
henne i mitt rum idag fick jag värsta flashback. gud vad tiden har gott snabbt
snart har olof varit olof i 4 år.

ja vad mer idag då, när jag kom hem kollade jag runt på lite hemsidor och hittade
en, så moder och jag ska nog beställe hem varsin parfym eftersom min börjar ta slut
och hon tycker hennes luktar.. vad sa hon, rabarber (?). iallafall från den sidan som
jag hittade nån anons på min blogg. typ här på höger sida om den finns kvar,
sen har jag kollat lite svenska hollywoodfruar och käkat äpple. imorgon sovmorgon
men ska upp med tuppen för en lite promenad känner jag.
men nu ska jag sova. puss





Kommentarer
Postat av: carolina

hahaha jag vet :D im a old woman!!

2010-05-05 @ 08:27:13
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0