tråååååklista

iDAG? känner jag mig trött
IGÅR? kände jag mig också trött,
IMORGON? är det fredag
I ÖVERMORGON? ska jag äta hamburgare och fara på bio
DAGENS MUSIK? ingen änn så länge
DAGENS KLÄDSEL? lackleggins linne och huvtröja. slitethej
REKOMMENDERA EN LÅT? finns ingen att rekomendera just nu
EN FILM? pass.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? fara på t-school
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? äta en pez
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? macka, soppa, sallad
SENASTE LÅT DU HÖRDE? ingen
SENASTE INKÖP? en klubba
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? ett papper
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? när jag hinner
VAD GÖR DU OM HELGERNA? umgås med vänner, fest, mys
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? nej
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? hm donno
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? försöker sova iallafall 6.
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? ja
ÄR DU SINGEL? ja
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? njaee
HUR MÅR DU JUST NU? helt ok
SENASTE DU SÅG PÅ TV? NORDNYTT
SENASTE FILM? nån konstig
VAD VAR DET SENASTE DU SA? för gurra har allt på sin data
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? ingen aning
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? pez
VAD HÄNDER I HELGEN? jobb och bio
VAD HAR DU PÅ MACKAN? smör och sen pålägg om de finns
VAD HAR DU I GLASET? vatten&bravo
VAD DANSAR DU TILL? JAZZ!
VEM SOV DU SENAST ÖVER HOS? -
VEM SÅG DU SENAST NAKEN? haha
VAD GÖR DU NU? sitter och gör ingeting
NÄMN EN HÄNDELSE DU SKRATTAR ÅT BARA DU TÄNKER PÅ DEN? säger bara thailand
JAG HAR KYSST.. - ;)
JAG VILL BLI.. rik
ÖL ELLER VIN? öl
ÄR DU SNÄLL? självklart
VEM RINGDE DIG SENAST? sarppoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0