Barnvakt

sitter i riekkola med jeppe och är barnvakt.

Iallafall så har dagen efter skolan bestått utav pluggplugg
flera timmar, alla dagens timmar har gått ut på att jag har
pluggat. så nu hoppas jag att både matspjälkningen och
lungorna, andningen och cellkärnan sitter fast i mitt huvud
för om jag inte klarar provet den här gången vet jag inte vad
jag gör för jag har nu verkligen kämpat.
Förutom nk prov har jag ett engelska test på 120 glosor från a-ö!
Nej nu slut på skol prat.
Sara dennis betty och anton var förbi, och henkka och taival också.
efter dom for så tänkte jag just göra mig klar för att sova då jeppes
kompisar frågade om vi kunde vara barnvakt, så vi drog hit och jag ska
väll försöka sova, för imorgon är det uppstigning innan klockan 8.

har väll inte så mycket mer att säga, hundarna snarkar på varsin sida om
jeppe, det är scrubs på tv och livet leker lite smått för mig ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0