@ bea & robin

Hej !
sitter hemma hos bea och robin nu och kollar tv, idag gjorde jag ett
företags prov och det gick åt helvette. ;/ men äh.
har pluggat lite nk idag och ska försöka plugga lite mer ikväll.
kommit på att jag måste börja plugga mycket tidigare nu, då fastnar
det mycket bättre. så nu har jag börjat så tidigt jag kan 2 kvällar före.
har prov packat på varandra, men jag gnäller inte för jag visste att det
skule bli så här när jag valde den här linjen, bara att kämpa på och sluta
tänka negativt. men nu ska jag kolla simpsons med dom andra och skratta


snyggaste i världen

Kommentarer
Postat av: Beatrice

FAN VAD KUL ATT NI HÄR! :D

2010-11-16 @ 22:16:17
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0