Dag 6- Min bästa vän

Mina bästa vänner

Jag har ingen bästa vän, jag har mina bästa vänner.
Sara och Betty som har stått vid min sida vare sig det har varit
med eller mot gångar. Hjälpt mig och gett mig goda råd när allt
har känts lite tuffare.

Sara har jag känt sen jag satte min fot in på Grankulle skolan när vi var
pytte små och började dagis. efter flera år så splittrades vi på nått konsigt
sätt men hittade tillbaka till varandra och åkte till Turkiet med varandra,
efter det har det blivit en Thailands resa och en till Turkiet resa, och nu väntar
ännu en Thailands resa. Hon är en sån jag kan vara med 24 timmar om dygnet
7 dagar i veckan utan att ledsna på, och jag vet att hon alltid ställer upp för mig.

Bettan lärde jag känna våren 2009, efter att jag varit i Thailand så åkte jag med
sara och dom ut till furön och dit kom bettan, vi klickade ganska direkt och vi
kände väll varandra lite från när vi spelat i samma innebandy lag men jag var
alltid rädd för henne för hon slog av sin klubba när hon blev sur. Men efter den
dagen har hon varit som en bästa vän för mig och har jag ringt och varit ledsen
har det inte tagit många sekunder innan hon varit på plats och gett mig råd eller
tröstat mig. Vi har även delat många skratt och jag har alltid varit den där lite
dumma och hon den där lite smarta.

Vi är så olika alla tre så det är nog därför vi fungerar så bra ihop så mycket glädje
jag delar med dessa brudar är enormt. Såna här vänner borde alla få ha.
Jag älskar er brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0