Dag 7- Dina syskon

Din syskon.
mina syskon
mitt syskon

Hon heter Hanna Maria Brännström är 20 år och har precis flyttat
till Umeå. Hon bor i en mysig etta i tomtebo och pluggar ekonomi på
universitetet. När hon ännu bodde i Haparanda, gick hon samhälls
ekonomi på tornedalsskolan, tog studenten och jobbade på Ica.
I november 2009 åkte hon iväg till Austalien och var där med 3
andra tjejer och reste runt och lekte luffare.

Vi två har alltid bråkat, om allt och inget. Vem slog vem med flugsmällaren?
vem gjorde hål i dörren ? men i slut ändan har vi alltid haft ett så starkt band
mellan oss och alltid funnits där för varandra igenom allt.

Nu på senare tid när hon flyttat pratar vi ofta i telefon och uppdaterar varndra
om vad som hänt, hur man mår och hur man ska göra. är hon less på nått
kan hon alltid ringa och avreagera sig på mig. Vi vet att vi har varandra
även fast hon var på andra sidan jordklotet så visste hon exakt vad som hände
mig, hon tröstade mig när jag var ledsen, skrattade med mig när jag var glad
hon var helt enkelt underbar, och hon är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0