Godmorgon onsdag

back to school, jag är cool.
nej men var tillbaka redan igår men då hade jag varken lust eller
tid att sitta och skriva här. och jag tänker inte skriva en hel uppsats
om hur mitt lov har varit utan tänker kortfattar bara berätta att det
har varit bra.

imorse då, jo jag vaknade redan halv 7 då jeppe for och jobba och jag
ville stiga upp för att känna hur det känns att stiga upp tidigt och kunna
ta det lungt, så jag drack kaffe och kollade på the voice.

nu sitter jag i fiket och pratar med sara och olof, men dom pratar bara
harrypotter ante sitter här men han svär bara åt hans mobil.
Har svenska men är klar med allt hade man vetat det här hade man ju
kunnat ta en liten sovmorgon. men nu ska jag inte klaga för
jag har slutat klaga, för det suger att klaga


olof är känd för sitt morgon humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0