varning för långt inlägg

goddag!
gud vad trött jag var i morse, trodde jag skulle dö eller nej kanske
inte gå så långt men iallafall tuppa av lite snabbt.
igår vaknade jag och for ut på stan och hade en hel dag på stan med
mamma. eller en halv dag kanske det var, vi for till
köpan och spenderade pengar och sen åt lunch på tasty och sist av
allt till jala för att inhandla hårfärg. efter det släppte hon av mig hos bea
och robin där även jeppe henkka och sandin var och vi for ut på stan,
elgiganten och massa annat. sen hem till jeppe, jag skulle med och träna
men sen fick jag asont i magen så la mig ner och tog det lungt sen kom
betty elli och jocke dit och betty försvann fort som attan och jocke försvann
också en sväng, så jag och elli satt och kollade tv och pratade. sen for vi hem
till bea och jag färgade håret, kollade lite idol och sen gick vi hem till elli och
jocke där. satt där ett tag och sen drog vi till jeppes grabbar och där blev vi
till 2 tiden. gick hem och la väckar klockan på 5. men vi sov vidare till 8.
sen gick vi hit, hem till hans föräldrar för vi ska vara hundvakt till imorgon.
nu sitter jag och ska kolla på kenza tyra show och sen sova. yes!

men hör av er mina vänner. film ikväll ? eller nått annat ? come on, ni har mitt nummer ;)


mina vänner mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0