ibland skrattar jag bara åt såna som du

hemma nu, med noppade ögon bryn och ska snart duscha
jobbar ikväll så jag får keep on fighting. hoppas kvällen går snabbt
men både jag och sara har varit på hyper humör idag så det ska
nog gå att lösa. känner mig stolt, har klarat engelska provet!
matte provet jag gjorde idag vet jag gick åt helvette så det är
inga problem med det. inget depp, jag var förberedd.

efter skolan gick jag hem till bea och robin men först for jag och jeppe
förbi amanda och hämtade pizza. lyx livet vi lever!
ja, satt där ett tag och sen begav jag mig hitåt med min moder.

men nu ska jag duscha och göra mig i ordning.

sluta försöka förstöra för mig, du har hittils inte lyckats
varför skulle du göra det nu ? idiot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0