puckobarn

morro.
sitter på biggan nu och är med min vänner och kompizar.
ska nog plugga sen senare, eller inte nog. jag SKA för annars
dör jag nog utav ig.

sara funderar- "finns det sjöhästar nåmer?"

idag har jag handlat mat med mami och sånt där, sen duschat och (låoådååååat/betz)
man får inte sudda ! nejnejnejnej. inte sudda betty. jag är s0kitsofrenoooooP.
°°°°°°°°°°°°°°l°Sqslf ork°A ingen kommer vela läsA "Vad jag skriver hföiro betty och sara
är störda s8ojmu5j 6jjsukyriyeuvR&/:(:)=:? ?VÄ€NTA# "!L°Å°T° dom . vi låter dom härja nu...

härja då, brudar! .. nehe nu passar det inte. dom skrattar, jag gråtar. dennis gräver syiygyy i näs§s°An
med en penna. snysK)))))))=(//#€ nu är dom igång igen·”\·/////(/&% flickor små..

lär e6r 6666666666666666 6s6e6x66666s6e6x6  lär er CY"KL"À``?¨l?Ä?R^+er gå2@

lär er CUkla lär er gå, lär er vara stöda som bettu och sara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0