så mycket på så lite tid

andning, glömm inte att andas mina vänner. andas från
magen även fast olof tycker det är jobbigt!

nej men sitter i fiket har haft två lektioner idag vilket betyder
att jag har haft sovmorgon till klockan 12 och där med sovit
till klockan 11. skönt har det varit! steg upp och slängde i mig
en bit taco paj och sprang iväg och hann just till lektionen

ikväll skulle jag egentligen fara och träna men så fick jag ett sms
av min vän som fyller år idag att det blir fika under den tiden då
jag egentligen skulle befinna mig på en spinning cykel så får ställa
in träningen och proppa i mig massa tårta istället.

sara bjuder på klubba, jag tackar, tar emot och säger hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0