100 frågor. 100 mer kommer sen

1. Vem är du? Lina
2. Attityd: snäll när jag kan, kaxig när det behövs, galen när jag vill
3. Ålder: 17
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: har väll ingen förutom denna blogg
6. Du kommer från: Sverige, haha född i kalix
7. Du bor: Haparanda.
8. Mentalitet: komplicerade ord
9. Civilstatus: har en fin fin pojkvän
10. Stjärntecken: tvilling
11. Mac eller PC? hm.. beror på
12. 1024*768 eller 800*600? ?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Allvarligt så bryr jag mig inte
14. Din bästa egenskap: jag försöker vara så snäll och uppmuntrande jag kan
15. Din sämsta egenskap: jag lyckas inte alltid
16. Husdjur: min fina douglas
17. Familj: mamma, pappa och storasyster
18. Kroppsdel du har mest nytta av: ingen aning
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ingen aning
20. Jag sover: helst med min fina
21. Djur jag är lik: haha ingen aning
22. Tror du på något? ja
23. Frisyr: långt och jobbigt
24. Hårfärg: brun
25. Ögonfärg: massa olika färger
26. Längd: 168 cm
27. Vikt: har inte vägt mig på flera år
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: resa, och fina människor
30. Ogillar: när allt bara känns jobbigt
31. Favoritmat: finns ju så mycket king
32. Favoritglass: från tornebadhus
33. Favoritdessert: finns ju så mycket king
34. Favoritpizza: cappricosa med beanaise sås
35. Favoritdryck: vatten när jag är törstig, annars.. vet jag inte
36. Gillar du godis? of course
37. Isåfall vilken sort? alla sorter, haha nej men ..
38. Favoritdrink: drinkar är för fjollor, öl
39. Favoritfilm: (er) ingen aning
40. Favoritdag: Fredag och lördag
41. Favoritklädesplagg: mina gamla stora kläder
42. Favoritbok: ingen aning
43. Musiksmak: det mesta
44. Favoritdoft: killparfym slår allt
45. Favoritblomma: ros
46. Öl eller vin? öl
47. Liknar du en kändis? Ingen aning.
48. Senast köpta skiva: hitz for kidz 2000. haha nej men vet inte
49. Senast film på bio: twilight eclipse
50. Bästa låten i världen: ingen aning
51. Senast lästa bok: engelska boken igår när jag pluggade
52. Favoritförfattare: ingen aning
53. Skriver du dagbok? Nej, bara blogg.
54. Bästa årstiden: sommaren, och våren
55. Älsklingsfärg: det skiftar
56. Skulle aldrig ta på dig: sånt jag inte trivs
57. Vad ville du bli när du var liten? prinsessa, lucia. men sen över
talade mina killkusiner mig till att bli en jägare så då ville jag bli det
58. Blev du det? har ännu skola kvar men tror inget av dom tre alternativen går
59. Brinner för: ingen aning
60. Sportbil eller familjebil? sportbil utan tak
61. Katt eller hund? Helt klart hund!
62. Har du nån nojja? hah ibland
63. Fobier? ja det har jag
64. Deppig eller glad? glad oftast men idag deppig
65. Politiskt insatt? nej
66. Värdesätter du ärlighet? ja det gör jag, man vinner mest på det
67. Brukar du dra "vita lögner"? Japp det får man faktiskt ibland
68. Är det ok med vita lögner? ja det får man
69. Känner du en mytoman? heh ja det gör jag, eller känner..
70. Har du pojkvän/flickvän? en jätte fin pojkvän
71. Är du kär? ja det är jag
72. Hur tidigt stiger du upp? det beror på när jag måste
73. Är det bra eller dåligt? som sagt så är det ju olika så.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Det är nog jag själv som vet mest om mig, sen olof
sara och bettan
75. Gillar du att slåss eller? Nej
76. Vad har du på dig just nu? jeans, linne och en skjorta. nu en jacka också för de e kallt
77. Vad ska du göra ikväll? vila. i think
78. När var du senast riktigt full? på lördag
79. Är du seriös? är seriöst i seriösa situationer
80. Hur många handväskor äger du? herregud.. ingen aning
81. Hur många bilar har du/ din familj: 4
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Hanna
84. Hur många timmar sover du per natt? så många jag hinner/kan
85. Vem är snyggast i världen? mina vänner
86. Vad är du allergisk mot? ingeting
87. Ska du duscha idag? Jo ikväll!
88. Vad är det för veckodag? Torsdag.. tror jag (?)
89. Vad är det för datum idag? 2010-10-07
90. Vad gör du nästa år? sitter i skolan
91. Är du likgiltig? sällan
92. Hårdrock eller synth? helst hårdrock isf.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? istan
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? nudlar?
96. Märkeskläder eller secondhand? Både och!
97. Hur många par skor har du? herregud, inte räknat
98. Är du sexuellt frustrerad? Nepp
99. Vem är snällast just nu? det är nog jeppe, han är nästan för snäll
100. Var har du ont? magen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0