vilken dag..

sitter hemma nu och är irriterad, vafan kan inte dagens läkare
hjälpa en som behöver hjälp, sen behövt hjälp i över 10 år. fck this

iallafall gårdagen var mysig som fan, var hemma hos jeppes föräldrar
där elli och jocke nu bor. och ellis kusin var också där, vi spelade nått
spel och drack och fulla på fanta och skrattade, vid 12 tiden gick vi hem
och somnade direkt. vaknade i morse, hade ont och for inte till skolan
utan på ett ärende med mamma sen hem i soffan och vilade mig.
kom på att jag vill skriva uppsatsen på engelskan och inte missa det så
jag tog mig en ipren och åkte till skolan gjorde bort det och gick hem till
jeppe och pratade med han och hans grabbar. sen for dom, jag blev ensam
och gjorde inte så mycket. sen kom betty, hämtade med mig ut, for till big
och lei sen åkte jag hem och nu sitter jag här och väntar på mat.

ikväll jobbar jag igen. sen ska jag bara mysa med min fina.
han är perfekt för mig. han är underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0