what a feeling

sitter här, hemma i mitt hus, var jag befinner mig varje dag.

skolan idag var extremt seg fast den bara varade i 50 minuter
efter det gick jag hem till min fina och kollade tv och hade lite krig.
den som nämner nån dag vi inte krigat, på skoj då! får en klubba

sen kom sara, vi drack kaffe, saft och snackade. sen drog jag och jeppe
och tränade. härligt, sen hem till honom så ringde hans mamma och sa
att han skulle få en present så vi väntade så kom dom med en tv. glada miner
från my boy och sen kom jocke, elli och marjo. satt ett tag sen kom min
bortsprunga syster och hämtade mig så nu är jag homish, ska byta lite kläder
dricka kaffe och sen kolla när nästa skjuts till stan går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0