dålig update, jag vet!

Godmorgon mina damer och herrar har varit lite dålig
med att uppdatera men nu har jag faktisk tid.
sitter hemma hos jeppe och min mage låter som fan,
i fredags var vi ute i saras stuga och det blev tacos, öl
och bastu. igår latade vi oss hela dagen och sen kollade
vi robin hood med sara och dennis, och sen kollade vi
en annan film med bea och robin. men jag minns inte namnet
på den. men det slutade med att jag och jeppe somnade så dom
kollade filmen och sen tror jag dom kollade en till film och så
stack dom. haha sociala människor här!

idag får jag se vad som händer, nått kul. eller så inte för det är ju söndag
men man kan ju hoppas. nu ska jag göra nått roligt. haista


nöjd nu moa ? ;))

Kommentarer
Postat av: moa

hahaja!! tänkte faktiskt just gå in hit och kommentera att uppdatera för fan då! =D jag är nöjd pusss...

2010-09-19 @ 14:58:30
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0