drog en sovmorgon- det är ju fredag

ska fixa det där med texten jag lovar, det har blivit nå bugg


sket i spanskan nu också, orkar inte med det
men måste peppa migsjälv för måste ju ha 200
poäng i språk.oh no! nej men jag fixar det olof
ringde jag sa att hon skulle köra en tandläkare för
min skull, och det gör hon. så söt ! men nu ska
jag nog göra nått vettigt av denna dag, orkar inte
äta nån frukost eftersom lei öppnar om 45 minuter.
hähä och  sen har jag en engelska lektion på 40 minuter
och sen ska jag och blåsa ballonger med anna och dom
det kommer nog bli en nice dag, vi får se, vi får se :)
åh helvette, satte mig upp och nu kom min träningsverk!
den är en dag försenad typ (?) haha stört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0