money money money

känner mig upprörd nu, ledsen fan snart också! suttit och tänkt och tänkt
hur min månad ska gå runt, varför sprättar jag pengar på skit?
måste råna en bank eller iallafall mamma snart, nej skoja men det är så
det känns. jag kan jobba, men ge mig ett jobb.

imorgon kommer iallafall min sister hem igen, jag ska umgås med henne som fan
och bara krama henne jätte mycket för att peppa henne. love her!

spöat alla i bowling men det is man ju inte skryta om, höhö eller så inte men gjorde
mitt bästa och missade lite då och då. men annars blir det tummen upp för linukkas
insats, saknar min säng och paradise hotel. ska nog hem på ett tag, vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0