nu är jag less på hostan!

sjukhuset here i come. jag har fått nog och därmed har
mamma fått nog!jag kan inte sova, jag kan inte andas
jag kan inte prata jag kan fan inte göra nått men jag tror nog sjukhus
besöket kommer sluta med en panodil i min högra hand och en nässpray
i min andra. det är väl det läkarna är tillför, skriva ut massa panodil och
sen inge mer. äh vi håller tummarna att dom gör någonting åt min hals!

iallafall så.. igår for jag ut med bea en sväng och visade mig lite
lägenhetsplatser och sen for vi hem till jeppe. hon for ganska snabbt
sen kom elli och jocke förbi och satt hos jeppe ett tag.  efter det kom
sara och dennis, dennis fes och sara och jag pluggade eller försökte kanske
man ska kalla det. efter det kollade vi idol på sj men for hem lika snabbt
som ni hann säga farfars kalsonger. så for vi till shell, köpte varsin baggis sen
hem till jeppe. dit kom henkka, dom kollade family guy och jag hostade.

yes där har vi min dag. hm.. + att det regnade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0