3 dagar kvar

Hej!
sitter i skolan nu och det är tisdag, snart är denna dag avklarad
i skolan och sen har vi ons, tors och fre kvar sen är det tack och hej
för en vecka och då ska vi leka påskkärringar, dricka öl och basta.
Imorgon kommer hanna hem och jag ska krama henne jätte hårt
för hon är så kingkingking och har inte träffat henne på jätte länge.

Idag då, jo ska ha skola till klockan 11 sen drar jag till jeppe, pluggar nog lite
teori för att sedan bege mig mot körskolan för att köra staden osäker med gunnar.
Sen ska jag plugga ännu mer tills allt om.. islam(?) sitter. fan panik när jag inte
vet vad det är om, och om jag frågar vad provet vi ska ha imorgon handlar om
lär dom hämta en stämpel med dum på, trycka ner mig på golvet och stämpla
mig i både pannan och på högra skinkan.

så nu ska jag luska i det här lite. eller så frågar jag sara för jag vet gott och väl att hon
inte äger någon stämpel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0