Jag kan inte städa.. jag måste plugga

Yeah sure.
Det var min bortförklaring att slippa städa, men istället sitter jag
här och målar min naglar i tusen olika färger och blir hög på
nagellacksborttagningsmedel. (som däremot nästan måste vara längre än
flaggstångsknoppsputtsare) men det är säkert inte enns ett helt ord?

Iallafall så ska jag vädra så inte jeppe märker nått när han kommer från jobbet
så får jag väll sprätta upp böckerna i hela soffan och le snällt när han kommer,
eller så får jag väll helt enkelt ta tjuren i hornen, eller kvasten på moppen och
börja städa. usch vilken dag jag har haft jag svär ni skulle inte velat vara mig!
Men den slutade bra iallafall, klarade vokabulären!

Men lika snabbt blev jag påmind om att jag har massa saker att göra både nu
före och efter lovet. så där försvann glädjeruset för dagen, hoppas det finner
mig igen här snart. annars kan jag lova att jag tar kvasten på moppen och slår nån med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0