to cool for school (iallafall för hälsodag)

Godkväll mina damer och herrar, eller kanske ska säga godnatt då
jag ska gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen redan där
my boy redan ligger och spelar in sin röst på mobilen. normal kille!

Idag då, var i skolan, efter skolan for jag hit till jeppe med thilda som sällskap
vi drack hallonsoda och spelade på datan. haha gud vad vi verkar vara gamla
men det är vi inte, inte ännu iallafall. snart lunden men inte ännu.

for sen med mamma och körde och så for jag och jeppe hem till mig i granis, ringde
till bettan och kollade om hon skulle till stan, yes hon var på väg idag så hon kom förbi
och plockade upp oss och körde hem jeppe till sig för att sedan styra ratten mot station
där man tillbringade kvällen med massa härligt folk. fin fint!

kom hit till jeppe och kollade tv, chillade och käkade kyckling och glass. inte tillsammans
men först kyckling sen glass.

imorgon har vi hälso dag i skolan så jag ska sova ut, hälsosamt och härligt.

nu ska jag sova puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0