godnatt

tja !
back from school and work!

gick faktiskt ganska bra och det var ju trevlans värre att sara
demppa olli och sebbe kom förbi också. :)
Imorgon har jag sovmorgon till 9.10 och sen bara skola till 14.45
och jobb 16-> känns som det kommer bli en bra dag.
har fått min lön också som gjorde mig på himla bra humör och
det känns värt att jobba när man får pengarna sen.

min data är knäpp. ska lämna in den så om ni inte hör av mig så är
det för min data är på lagning för den går ibland inte att ladda, det
går inte att lägga in en cd skiva i den och musen funkar inte.

nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon !
godnatt


måste bara nämna att jag är jätte glad över att mina föräldrar prioriterat resandet !
tänk att inte få upptäcka alla ställen jag varit på, och lära mig hur allt går till nu när jag
ska ut själv här en vacker dag när sparkontot säger katshing tillräckligt högt.
ville bara säga det så mamsen blir lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0