goodbye sommarlov

tjaa!
ett sista inlägg sådär nu när jag fortfarande har sommarlov och
ska imorgon inse att jag just avslutat mitt sista sommarlov i hela
mitt liv från gymnasiet iallafall. universitet here i come(om några
hundra år då jag kommit på vad jag vill göra)

Har iallafall jobbat till 7 idag och sedan handlat och hämtat olof,
hämtat pizza och kebab och hittat sara på gatan. vi kollade lite av
en film och snackade. sen körde vi hem olof och for till ida och dan
som lämnar sverige imorgon. känns surt att jag också kunnat dra
iväg med dom imorgon om vi bara bokat när dom bokade.

whatevah. ska sova och börja känns mig som ett barn igen efter att känt
mig vuxen i flera månader och snackat om löner, skatter och arbets tider
nej inte mig grej. även fast det från och med nu säkert kommer fortsätta hela
livet. nej nu kör jag på skol livet igen.

hejdå!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0