look at that

jag lever!
sitter och kollar på miami ink och ska nog snart duscha innan jeppe kommer hem
myser med söt ozzy som är den som alltid väntar hemma på mig när jag kommer.
min prins. oj killen tatuerar sig på skinkan, nått att fundera över.

hm.. vad har jag gjort då ?
umgåts med vänner och jobbat, kommit fram efter några månaders om och men
att man inte ska tänka så mycket utan bara låta det ske. och det ska nu göras!
blir inget resande för mig iår men väntar på dom andra till våren och drar på en galen
resa innan skolan slutar. måste ju ta sista chansen att få lämna in en ledighets ansökan.

hemska tider att jag börjar 3an. vad ska jag göra sen ? var ska jag bo ? men vem ska jag bo?
vad kommer hända på ett år ? kommer jag få en aha moment och inse att jag ska bli
taxi chaufför eller ska jag gå runt och vänta på mitt moment till jag blir 50 ?

nej usch skippar det ämnet nu och sattsar på nutid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0