oj vad kul

härlig kväll !
for med malin och emilia hem till malin och gick genom skogen hem till
nathalie där hon hade avskedsfest, klockan tickade sen var det bara jag
natha tesso och sohrab kvar som stod och käka taco paj.
sen stack vi till umppi dansade mycket! och sen hittade jag emmy och veronica och tog mig
till sportbaren där älski och andra sötnosar var. stannade där till halv 3 sen
gick ja hem. har sett världens sötaste hund idag som ska bli minmin minmin
helt underbar och längtar. 31 septmber allihopa lägg det på minnet !
nej jeppe har däckat i soffan så får sängen för mig själv så dags att njuta av
freedom. sleep tihgt så hörs vi imorgon puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0