snodd av moawennberg.blogg.se

Berätta om...hur din dag var igår: slöade och umgicks med vänner,
körde åt pojkarna på kvällen och for en sväng till cape east.
Berätta om...ditt senaste förhållande: Är tillsammans med världens bästa och det är underbart
Berätta om...din drömkille/tjej: Innan jag träffade jeppe så hade jag kunnat
skriva ner alla sakerjag ville att en kille skulle vara och skapa en lång lista.
men nej nu vet jag inte, det säger bara klick!
Berätta om...en perfekt helg för dig: sova ut, vakna av att solen skiner och det är varmt ute
sticka iväg och sola på nån strand, umgås med såna jag tycker om.
sen ha massa ideér som folk vill göra och bara hitta på sak efter sak. fan va nice!
Berätta om...en låt som betyder mycket för dig och varför: Gud det är många som
ger många fina minnen men måste vara takida-reason to cry som jag lyssnade
på när vi var på väg till moffa när han dog.
Berätta om...något du ser fram emot: Ser fram emot så mycket så det skulle bli en lång lista
Berätta om...något du inte ser fram emot: Stiga upp till skolan när det är -30 grader ute...
Berätta om...hur tror du ditt liv är om 10 år: Återkommer om 10 år för jag har ingen aning
Berätta om...den senaste personen du släppte ut ur ditt liv och varför: Släpper sällan
ut någon men vissa håller jag på avstånd om jag blir sårad
Berätta om...nästa person du kommer släppa ut ur ditt liv och varför:Har inga planer på att
släppa ut någon ur mitt liv för jag är lycklig med dom jag har i mitt liv nu.
Berätta om
...nästa person du kommer släppa in i ditt liv och varför: - gud vilka frågor,
det vet jag väl inte!
Berätta om...hur du och din bästa vän är tillsammans: Oss själva.
Berätta om...ditt största misstag någonsin: Det håller jag för mig själv
Berätta om...något du är stolt över: Att jag blivit bättre på att göra det som är
bäst för mig och inte för alla andra
Berätta om...vem du skulle kunna offra livet för: Det vet man inte förän man skulle
tvingas göra det så jag ska inte ljuga. ingen aning just nu!
Berätta om...din största fobi/rädslor: Finns många små men ingen jätte stor.
Berätta om...hur du är som person: Den som alltid vill planera och har svårt att sitta still

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0