har missat några

3.berätta om din bästa vän.

Eftersom jag har många bästisar så kan jag inte rabbla upp dom
tycker jag inte ska behöva skriva ner här för dom vet
att jag älskar dom så otroligt mycket och skulle göra allt för dom
bara dom ber mig, kanske inte äta skit osv.. men vettiga saker ;)
tycker om dom för dom tar mig för den jag är och jag litar på dom
som jag aldrig litat på någon. behöver inte få panik för vi inte setts
på en helg utan tar igen allt vi missat när vi träffas.

ni är verkligen underbara mina vänner och som jag sa till sara idag
det enda jag vill är att man är lycklig så gör vad ni vill för jag kommer
stötta er i det. puss på er



4.berätta om en person som du beundrar.

oj ska jag sitta här och skriva till påsk eller ska jag sammanfatta det
hela till en tråkig mening: dom som gör det som gör dom lyckliga och
står för det. Finns inget mer jag hatar än den uppmålade bilden om hur
livet ska se ut för en människa. först ska man gå skola i 12 år sen är det
helt ok.. om man känner för att resa ett år men då är det ett måste att
besöka operahuset i sydney annars är det bortkastat, efter det är det läge
att börja tänka på vad man vill bli om man inte redan vet det.
helst nått dom man tjänar bra på om sisådär 7 år då utbildningen är klar,
efter utbildningen ska du ha skaffat dig bra kontakter så du får jobb då är det
helt ok. men det finns inga möjligheter att starta karriär i happis så helst ser
alla att du håller dig till södra sverige eller helst ett annat land. när du är sisådär
40 år och sattit dig ner då kan du skaffa barn, köpa hus osv...

låter det som ett härligt liv ? visst go for it, då är det din dröm men jag beundrar människor
som även om det jag skrev ovan är deras dröm eller om dom har en helt annan
följer sina drömmar och inte andras.

och ingen ska ta illa upp för ja beundrar folk som gör allt det där ovanför men ja.. fatta
vinken med mitt svar eller hoppa till nästa..



5. berätta om vem du var för 5 år sedan
oj måste kolla bloggarkivet.
jag var lycklig och det hände inte så mycket speciellt i mitt liv
gud vad tråkigt det var att läsa det som stod där stort creed till
er som fortfarande läser efter den trista månaden.


6.berätta om bloggarna du läser.
ja .. mina vänners och massa andra. har jag tråkigt så snokar jag
runt på folks som jag inte känner också. men det är sällan
kanske nån humorblogg i skolan med mina vänner eller kanske
en och annan skvaller blogg om dom där "kända"



HERREGUD! nu får jag sluta skriva innan klockan blir över tolv och jag måste
skriva om nästa sak också, efter detta inlägg kan ingen gnälla på mig!

hoppas ingen tar illa upp och om ni gör det så är ni puckon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0