Frågor tråkigt har man


snodde från bea :)


När vaknade du imorse?
Svar:
vid 9 tiden

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: "Jävla hund var tyst"

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Oh ja, sara mamma och betty

Vilket humör är du på?
Svar:
just nu mår jag skita bra för det fina vädret

Vad har du på dig just nu?
Svar:
mjukis byxor och en rosa tröja, (det enda jag lyckades
gräva fram från flyttkartongerna)

Har du ont någonstans?
Svar: nånstans i magen

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Hm.. pasta med laxsås. (åh måste ringa mamma)

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Haha min enda lön = 480 kr typ

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Glass och hårfärg.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Nån ful ovärd sida

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Packade det sista hos jeppe, fara hem och tvätta kläder till thailand
och sen kolla big brother

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Jag är skit dålig på att lyssna på musik så har inte lyssnat på nån ännu

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För jag är extremt ärlig. men jag måste säga en sak jag tycker jag är tråkig
så jag inerst inne förstår inte varför man hittar hit. men jag är väll tuff haha!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: samma sak som nu, sitter i fiket och har just gjort klar geografin

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
hmjo jag borde då få en av jeppe för jag packar alla hans saker

När fotade något senast, och vad?
Svar: Nå.. vet inte

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: nej inte tror jag det iallafall.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: hm, sara

Vad tror du att klockan är?
Svar:
12:26. eller fickman titta ?

Vad borde du göra idag?
Svar:
sa ju det just ! där uppe !!!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: det jag har på mig  nu

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
hm, har inget på hjärtat just nu :)

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gooood Lina!! :) miss u

2011-02-28 @ 23:49:19
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0