I dont like the way you lie

nu kan nedräkningen till att jeppe flyttar börja. gud vad jag längtar!
det är 13 dagar kvar typ. sen om 19 dagar beger jag och sara iväg.

nå sitter i skolan iallafall och funderar med olof matti och sara, dricker morgon
kaffe och fliosiferar om veckans händelser och det som kommer hända.
om man säger så.
missbrukar min lypsyl och leker cool.

helgen var faktiskt bra, fredagen var värre men det löste sig men lördag då
var mamsen så söt och tog ozzy så jag och jeppe fick lite "ledigt"
spenderade kvällen hemma hos dennis och sara. hähä ja dennis&sara

blev tidig hemfärd eftersom hunden var där så fick hemlängtan och skulkänslor
för mamma fick sitta med honom, men det var riktigt jävla kul.
här kommer lite bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0