If you get blonde

Hej !
skolan igen då, tisdag är här och jag försov mig i två timmar, helt mega död
imorse men jag vet inte, somnade ju ändå vid 11, halv 12 igår. men shit
happends. ingen dog ju utav det iallafall.

Nå idag blir det att städa hos jeppe, ska tvinga honom att börja tömma lite
så inte allt händer i sista sekund. nog för jag tror att han kommer göra det
automatiskt eftersom han är spy less. nå sen ska jag göra nån god mat
tänkte jag, men får se hur det blir med det. nog för att jag och betty var duktiga
och stack och handlade igår så nu finns det mat i skåpen iallafall.

Nån som vill köpa en x-box, en moppe eller en skoter ?
hör av er ;)

nej nu ska jag .. göra nått vettigt v mitt liv. puss


ska börja färga mitt hår blont igen., eller inte krit vitt men naturligt. hejdå

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Neeej! låt det vara mörkt :) eller ok, de är ju fint med lite ljusare nu när du ska utomlands! hoppas vi ses snart :)

2011-02-26 @ 20:26:32
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0